Posts

వోల్ఫ్ లో ఏకైక గ్లోబల్ స్పోర్ట్స్ లాటరీ

వరంగల్:-  ప్రముఖ గేమింగ్ వేదిక వోల్ఫ్ 777 రివల్యూషనరీ గేమింగ్ ప్లాట్‌ఫారమ్‌తో వచ్చిందని,  అది ఇప్పుడు క్రికెట్ అభిమానులకు అవకాశాలు అందిస్తుందని ఆ సంస్థ అధికార ప్రతినిధి వెల్లడించారు.   ప్లేయర్‌లు తమను తాము ఆస్వాదించడానికి,  తమను తాము వినోదంగా ఉంచుకోవడానికి కొత్త వినోద ఎంపికలను వోల్ఫ్ 777  ప్రారంభించిందన్నారు. వోల్ఫ్ 777 వినోదభరితమైన గేమ్‌ల జాబితాకు దాని కొత్త చేరిక ద్వారా 50 మిలియన్ల వరకు గెలుచుకునే అవకాశాన్ని అందిస్తోందన్నారు. వోల్ఫ్ 777 ద్వారా 'లాటరీ'ని పరిచయం చేస్తున్నామని, లాటరీ యొక్క ఈ గేమ్  ప్రపంచవ్యాప్తంగా ఇష్టపడే ఏకైక క్రీడా-ఆధారిత లాటరీ గేమ్. ఆన్‌లైన్ గేమింగ్ ప్లాట్‌ఫారమ్‌గా ఉన్నందున, ఈ గేమ్‌ను మీ స్వంత అనుకూలమైన ప్రదేశంలో & సమయంలో ఆడవచ్చు అని చెప్పారు. ఇది ఆటగాళ్లకు ఎంచుకోవడానికి వివిధ రకాల లాటరీలను అందిస్తుందని, లైవ్ డ్రా జరుగుతున్నట్లు నిజంగా చూడవచ్చున్నారు.

Strong Q4 in 2022 for the platinum jewellery market - retail sales up 22%

Image
  ~ Consumer demand drives sales despite global uncertainties in the last quarter ~ India, 2023 : Platinum continued to enjoy strong demand from Indian consumers in the October – December quarter, resulting in a rise of 22% in retail sales in Q4 2022.   Powered by the wedding season and festive season sales, PGI’s strategic partners sustained strong growth momentum in sales for platinum jewellery demand. Customer preference for platinum jewellery and subsequent sales has picked on the back of product innovations, growth and expansion of consumer shopping capacity and the growing popularity of e-commerce. The steady growth in demand is an indicator of recognition for platinum’s key quality markers such as rarity, purity and durability, highlighted through various PGI marketing programmes. The auspicious festival of Diwali, particularly Dhanteras, which signifies an increase in wealth and prosperity attracted customers to buy precious metal Jewellery including platinum. The market

Tamannaah Bhatia and Vijay Deverakonda in awe of the Everyday Fashion choices available on Myntra

Image
  -           The ad films, as part of Myntra’s latest brand campaign ‘Be Extraordinary Every Day’, positions Myntra as the go-to destination for everyday fashion -           Tamannaah appears in films showcasing women’s western wear & ethnic wear, while Vijay showcas es ing men’s casual wear   India, 2023: Myntra has released a series of ad films featuring its brand ambassadors, Tamannaah Bhatia and Vijay Deverakonda, as a part of its latest brand campaign ‘Be Extraordinary Every Day’ . Tamannaah Bhatia appears in two films, promoting women’s western wear and ethnic wear while Vijay Deverakonda appears in one film, promoting men’s casual wear. Together they collectively drive home Myntra's fashion narrative, with millions of their fans from all over the country. About the brand campaign Myntra offers its customers the best of fashion, beauty and lifestyle, from a wide selection of 6000 leading international, domestic and D2C brands and a whopping 17 lakh trend-firs

క్రికెట్ అభిమానులకు అద్భుతమైన అవకాశాలను అందిస్తుంది! వోల్ఫ్

ఏకైక గ్లోబల్ స్పోర్ట్స్ లాటరీ  - 50 మిలియన్ల వరకు గెలుచుకోండి!   హైదరాబాద్:-   వోల్ఫ్777 రివల్యూషనరీ గేమింగ్ ప్లాట్‌ఫారమ్‌తో వచ్చింది, అది ఇప్పుడు క్రికెట్ అభిమానులకు అద్భుతమైన అవకాశాలను అందిస్తుంది! ప్లేయర్‌లు తమను తాము ఆస్వాదించడానికి & తమను తాము వినోదంగా ఉంచుకోవడానికి కొత్త వినోద ఎంపికలను వోల్ఫ్777 ప్రారంభించింది. నిస్సందేహంగా, క్రికెట్ ఆట క్రీడా ప్రేమికులకు అత్యంత ప్రజాదరణ మరియు ఇష్టమైన వాటిలో ఒకటి. క్రికెట్ మ్యాచ్‌లను చూడటం ఆనందించే మరియు ఖచ్చితమైన అంచనాలను రూపొందించడంలో నైపుణ్యం ఉన్న వారి కోసం, ఇదిగో    వోల్ఫ్777  మీకు వినోదభరితమైన గేమ్‌ల జాబితాకు దాని కొత్త చేరిక ద్వారా 50 మిలియన్ల వరకు గెలుచుకునే అవకాశాన్ని అందిస్తోంది. వోల్ఫ్777 ద్వారా 'లాటరీ'ని పరిచయం చేస్తున్నాము లాటరీ యొక్క ఈ గేమ్ ఒక రకమైనది, ఎందుకంటే ఇది ప్రపంచవ్యాప్తంగా ఇష్టపడే ఏకైక క్రీడా-ఆధారిత లాటరీ గేమ్. ఆన్‌లైన్ గేమింగ్ ప్లాట్‌ఫారమ్‌గా ఉన్నందున, ఈ గేమ్‌ను మీ స్వంత అనుకూలమైన ప్రదేశంలో & సమయంలో ఆడవచ్చు మరియు అత్యంత ఆకర్షణీయమైన భాగం ఏమిటంటే ఇది ఆటగాళ్లకు ఎంచుకోవడానికి వివిధ రకాల లాటరీలను అందిస్త

Xiaomi India launches its #BackToSchool initiative in partnership with Sourav Ganguly Foundation and CRY

Image
  •                      The initiative aims to encourage children to continue their schooling and bridge the academia divide •                      Supplementary education centers situated in West Bengal, Jammu & Kashmir, Gujarat , and Andhra Pradesh to provide quality and inclusive learning opportunities   India, 2023 : Xiaomi, India’s leading Smartphone and Smart TV brand, today announced its #BackToSchool citizenship initiative in partnership with Sourav Ganguly Foundation (SGF), and CRY. The initiative aims to provide focused support to 1600 underprivileged children in higher secondary classes motivating them to continue their education in school. Through this partnership, the company aims to empower these children with academic support, provide them with inclusive learning opportunities and reduce early school drop-out chances. Under the initiative, Xiaomi India, SGF, and CRY have set up designated centers in schools in Jammu and Kashmir, Maharashtra, West Bengal,

CELEBRATE THIS VALENTINE’S DAY WITH STUNNING PLATINUM LOVE BANDS BY PLATINUM DAYS OF LOVE

                          January 2023:   As we enter the month of love with Valentine’s Day ruling the feelings, it is the perfect time of the year to celebrate, cherish and commemorate the love that you share. A love that has transcended the journey of finding that elusive perfect someone to discovering perfection within each other. Only a metal as resilient as Platinum, with its subtle sheen and unique ability to retain its form and shape through the years, is fitting to celebrate this love that is defined by the progressive values of mutual respect and companionship. This Valentine’s Day, as you scout for the ideal marker of your rare love, choose from a range of exquisitely crafted Platinum Love Bands by PGI’s Platinum Days of Love. The stunning white metal, platinum, is popularly known as the ‘metal of love’ and resonates with the new-age values that define the younger generation’s interpretation of love and togetherness. Each uniquely crafted love band represents a special t

New Complete Protection+ toothpaste elevates the Sensodyne experience for consumers

Image
    India: Haleon, the makers of Sensodyne today announced the launch of its latest product – Sensodyne Complete Protection+. The launch is aimed at offering consumers an All-in-One Sensodyne offering to manage their overall Oral Care needs. Complete Protection+ combines the trusted Sensodyne credentials of protection against tooth sensitivity along with a multitude of Oral Care benefits like fresh breath, whitening, deep cleaning, cavity protection and more. The latest Sensodyne variant is now available on leading E-commerce platforms and will soon reach a store near you. Sensodyne Complete Protection+ offers trustworthy protection against tooth sensitivity and its advanced cleaning system helps maintain natural whiteness of teeth. The unique formula contains optimally sized spherical silica cleaning particles which help in deep cleaning and refreshing mint flavour ensures a clean and fresh feeling. The toothpaste also contains fluoride which keeps teeth strong and protects agai